lørdag 31. desember 2011

10 på topp 2011

Her er min "10 på topp"-liste for 2011 i tilfeldig rekkefølge.. Siden jeg bare har blogget i ca 3 mnd. ble det en del julekort på lista mi i år.

Jubilantkort
Julekort
Julekort m/julekurvfletting.
Pakkelapper
Adventskalender
Julekort
Pakke m/fyrstikkeske og te-lys.
Julekort inspirert av Jennifer Mcguire og HeroArts

Julekort
Jubilantkort
Dette er min liste for i år.
Ønsker med dette å takke dere som har lagt igjen så hyggelige kommentarer og dere som har lagt dere til som følgere-tusen takk:)
Ønsker alle et riktig godt nytt scrappeår:)
PS: Har planer om en liten "happening" når jeg oppnår 1000 sidevisninger. Følg med så kommer det mer info. om dette senere.

3 kommentarer:

  1. Her var det myyyye flott.
    Gleder meg til å se hva du lager i 2012.

    Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår.:):)

    SvarSlett
  2. Nydelige ting du har laget.

    SvarSlett
  3. Masse flott du har laget!Likte veldig godt det hjertet med hvit sløyfe.SÅ nyyydelig

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett