søndag 5. februar 2012

En rask post......

........for å fortelle hvorfor det er så stille fra disse kanter. Jeg har slitt med idetørke en stund nå og har liksom ikke klart å komme ordentlig i gang etter jul. Det er først nå jeg føler det har løsnet litt igjen...men problemet nå er at jeg ikke får laget noe fordi, (jeg ikke er en av dere heldige som har eget hobbyrom og må klare meg med kjøkkenet og stua) stua blir pusset opp og det er praktisk talt umulig å finne en egnet sted for å bedrive kortlaging. Jeg får heller komme sterkere tilbake når oppussingen er over.

HURRA...jeg har hatt over 1000 besøkende innom bloggen min siden oppstart. Dette må feires og jeg har tenkt til å arrangere en liten Blog candy/ giveaway. Beklageligvis må dette også vente til oppussingen er ferdig slik at jeg får tatt bilder. Så derfor kommer jeg tilbake med bilde og regler for hvordan du kan delta ved en senere anledning.
P.S Min datter Malin var visst besøkende nr. 1000 (i følge henne selv og bestemor) så jeg får vel finne på en liten overraskelse til henne også:)

Ønsker alle en fin søndag:)

1 kommentar:

  1. Lykke til med oppussingen,:):):)
    Gleder meg til å se flere flotte kort ifra deg etterhvert og tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.:):)Klem

    SvarSlett